Turniej zgromadził na starcie 6 drużyn. Cztery z nich miały realne szanse na zwycięstwo. Najlepsi okazali się znowu Rodacy, a właściwie ich okrojony skład, który tworzyli: Marcin 'Plucek' Plucner (lider), Karol 'tecek' Kapczyński oraz Łukasz 'bOOx' Idzik występujący pod flagą "bang!". Nie napotkali zbyt dużego oporu i nie oddali w całym turnieju ani jednej mapy.
Chłopcy dużo ostatnio grają, odnosząc znaczące sukresy w turnieju miast ESL (Skarżysko.cs). Łukasz 'bOOx' Idzik wziął nawet w zeszłym tygodniu urlop z pracy, aby wziąć udział w bootcampie oraz wystartować na LANie w Kruszwicy. W stawce 16 zespołów zajął tam 2 miejsce.
"Przeciwnicy nic nie pokazali - mówili zgodnie po LANie Plucek i tecek - spodziewaliśmy się ciężkiej przeprawy, bo startowali naprawdę bardzo dobrzy gracze, a tu praktycznie wszystkie mecze poszły łatwo. Kypr sprawił mi ostatnio straszne lanie w turnieju indywidualnym - wspominał tecek - a tutaj ugrali zaledwie cztery rundy. Bez formy był też zespół Pasia. Nawet Fastero rozczarował.".
Drugie miejsce zajęły Stare Wygi przegrywając dwie mapy finałowe do czterech i do sześciu. Trochę za łatwo. Zarówno Wojciech 'kypr' Bąk, jak i Szymon'Radom' Radomski są wysoko cenieni za swoje indywidualne umiejętności. Nie wyszła jednak gra zespołowa. "My gramy zawsze jedno i to samo - mówił Marcin 'Plucek' Plucner ze zwycięskiego zespołu - to są proste taktyki, ale działają. Okazuje się, że nawet prosta taktyka jest lepsza od braku taktyki." Właśnie chyba choćby tej najprostszej taktyki zabrakło w przypadku Starych Wyg. Jeśli 'Radom' i 'kypr' postanowili, że pójdą sobie postrzelać i to wystarczy, to tym razem się zawiedli.
Trzecie miejsce przypadło "Pasiom" czyli zespołowi "brak skilla". Daleko z tyłu znalazł się natomiast Bajer, czyli nowa formacja Emila 'hxs' Niebudka. A przecież nie tak dawno, w czasie Turnieju Noworocznego, Pasio, hxs i kaka gromili wszystkich jak chcieli.
Kolejność:Na li¶cie pojawi± się zespoły, które maj± w składzie na ten LAN minimum jednego gracza.
Skład na LAN ustala się w panelu klanu.
Zespoły zakwalifikowane na LAN s± na miejscach numerowanych.