fotoDo kwalifikacji przystąpiło 16 zespołów:
Grupa A: 1.DeroxVeres, 2.Chaos Killers, 3.Kaprys Pasia, 4.CK Gaming
Grupa B: 1.Rodacy, 2.Surrender, 3.Pogromcy Nadwagi, 4.LeagueOfLaggers,
Grupa C: 1.Golems, 2.Crunchips, 3.Warzywniak, 4.BetterThanYou
Grupa D: 1.Genuine, 2.Spectators, 3.YesYesWeekend, 4.QuickCygan
Dodatkowo chciało wystartować jeszcze kilka, a nawet kilkanaście zespołów ale nie były w stanie dopełnić formalności zgłoszeniowych.

Przeprowadzono kwalifikacje internetowe. W ich trakcie do turnieju finałowego zakwalifikowano osiem zespołów: DeroxVeres, Kaprys Pasia, Surrender, LeagueOfLaggers, Golems, BetterThanYou, Genuine i Quick Cygan Team. Zespoły te zagrały na LANie w systemie drabinki podwójnej eliminacji.
Do strefy medalowej awansowały DeroxVeres, Stop Jungle Save Golems i Genuine.
Brązowy medal i odrobina gotówki trafiają do Genuine. Mecz o wejście do finału przegrali z DeroxVeres.
1. Stop Jungle Save Golems
2. DeroxVeres
3. Genuine
4. BetterThanYou
5-6. Kaprys Pasia
5-6. LeagueOfLaggers
7. Surrender
8. Quick Cygan Team

Poziom rywalizacji był dość wyrównany. Walka o pierwsze miejsce skończyła się dopiero po trzech meczach. Raz wygrywali Deroxi, a raz Golemsi. Nie można powiedzieć, żeby jedni byli wyraźnie lepsi od drugich. Podobna sytuacja była na dalszych miejscach. Nie było zespołu, który umiejętnościami odstawałby od reszty. W większości wypadków odrobina treningu i lekkie wzmocnienie składu pozwalałoby grać o miejsce na podium. Wiele zespołów podpatrywało taktykę i zagrywki najlepszych. To pewnie przyczyni się do podniesienia poziomu i zajęcia lepszego miejsca na kolejnych zawodach.

Całe zawody pokazały też, że między zawodnikami, a okazjonalnymi graczami rysuje się już pewna różnica. Aby nawiązać walkę trzeba grać regularnie, w stałym składzie i z przemyślaną taktyką. Kilka sekund zagapienia się lub zastanawiania na początku meczu wystarczy, żeby przegrać z zawodowcami.

Turniej chyba odczarował trochę instytucję LANa. Przyszło wiele osób. Głównie gimnazjalistów i licealistów. W jednym miejscu spotkali się ludzie o wspólnych zainteresowaniach. Wielu przyszło wcześniej, żeby porozmawiać i podpatrywać. Było też sporo kibiców. Wszyscy mogli poznać nowych graczy ...oraz "gwiazdorów LOLa" znanych z poprzednich LANów. Atmosfera była przyjazna, ludzie pomocni. Jak ktoś chciał stać w kącie, to sobie stał i nikt go nie zaczepiał, a jak ktoś chcial porozmawiać, to szybko znajdował chętnych. Równiez gracze mieli spory komfort psychiczny, bo kibice komentowali akcję bardzo przychylnie i raczej pomagali niż przeszkadzali.

Sporą niedogodnością był mały rozmiar sali turniejowej. 10 graczy mieści się bez problemu, ale dodatkowych 10 graczy plus kilku kibiców sprawiło, że wszyscy stali, jak śledzie w puszce.Następnym razem turniej trzeba zrobić na stadionie :)

W ubiegłym roku zebrało się zaledwie 8 zespołów trzyosobowych. W tym roku najpierw grała grupa gimnazjalistów - 18 zespołów, a potem w kategorii bez ograniczeń wiekowych wystąpiło 16 zespołów pięcioosobowych. Było też sporo zgłoszeń z całej Polski. Wygląda więc na to, że gra League of Legends jako platforma turniejowa zdobyła dużą popularność.

zawiadomienie o turnieju i lista startowa, mecze w grupach, baraże, faza pucharowa,

Wykaz meczów w grupach:


Kolejno¶ć w grupach:


2012
stat4u